REKLAM

Teşekkur Teşekkur:  0
Beğeni Beğeni:  0

Sonuçlar: D-Smart Size Göre Tüketiciyi Kandırdımı?

Katılımcı sayısı
1217. Sizin bu Ankette oy kullanma yetkiniz bulunmuyor
  • Evet

    1.077 88.50%
  • Hayır

    140 11.50%
216 sonuçtan 1 ile 10 arası

Konu: D-Smart Size Göre Tüketiciyi Kandırdımı?

Hybrid View

önceki Mesaj önceki Mesaj   sonraki Mesaj sonraki Mesaj
  1. #1

    Kullanıcı Bilgi Menüsü

    Standart

    Alıntı f47xfenerli Nickli Üyeden Alıntı Bu Linki Görmeniz İçin SupersatForuma Uye Olmanız Gerekmektedir.
    biraz göz gezdirdim şimdi yazılanlara ve...

    kullananda kullanmayanda bilen de bilmeyen de görüş belirtmiş. peki alanlar hanginiz
    sözleşmellerindeki tahhütnameyi okudu hiç kimse o halde neye göre kandırdı
    veya kandırmadı deniliyor anlayamadım doğrusu..
    D-smart reklamlarda hatırlarsanız ne diyordu D-Smart bir defalığına uydu alıcısı alın ve aylık fatura kesmeyeceğini beyan ederek kendisini “kutu satıcısı” olarak konumlamıştır.Herkes kutu niyetine aldı D-smart'ı.......

  2. #2

    Kullanıcı Bilgi Menüsü

    Standart Digitürk'ün web sitesinden açıklama

    8 Ağustos Cuma günü Radikal, Vatan, Hürriyet, Posta ve Milliyet gazetelerinde Doğan TV Holding İcra Kurulu Başkanı Sn. Mehmet Ali Yalçındağ’ın DIGITURK’le ilgili açıklamalarını üzüntüyle okuduk.
    Bir önceki gün D-Smart’ı eleştiren ve içinde DIGITURK kelimesi yada kıyaslaması geçmeyen bir gazete haberinin etkisiyle doğrudan şirketimizi hedef alan suçlamalarla
    ilgili açıklamamız şöyledir:

    1999 yılından itibaren teknoloji yatırımları, tarafsız yönetimi,yüksek standardlı içeriği ile Türk halkına mal olmuş, başarısı ve itibarı herkesçe kabul görmüş olan DIGITURK markasıya rekabet eden herkese saygılıyız. Çünkü rekabet daha iyi olmayı getirir. Ancak rekabet benzer işkollarında olmalı ve “haksız rekabet”i içermemelidir. Bir müddettir izlediğimiz D-Smart’ın şirketimiz ile aynı işkolunda olmadığını fakat kendini öyle konumlamak çabası ile zaman zaman tüketiciyi yanlış yönlendirmeyi de içeren “haksız rekabet” davranışlarında bulunduğunu düşünüyoruz.

    DIGITURK bir pay TV platform işletmecisidir ve her ay ödeme karşılığı ABONELERİNİN kullanımı için DIGITURK’e özgü televizyon yayın içeriği sunmaktadır. Abonelik tıpkı telefon, elektirik, su, kablo TV abonelik örneklerinde olduğu üzere her ay belirli ücret karşılığında süreklilik gösteren hukuki ve ticari bir ilişkidir.

    Oysa D-Smart bir defalığına uydu alıcısı satarak ve aylık fatura kesmeyeceğini beyan ederek kendisini “kutu satıcısı” olarak konumlamıştır. Beyan edilen 600.000-700.000 rakamları abone değil bir defalık kutu alan müşterilerdir. 2.000.000 milyon ABONE’siyle DIGITURK’ün D-Smart’ı doğrudan rakip görmesi ve hele hele rekabet adı altında hakaretlerine maruz kalması kabul edilemez.
    Bu vesile ile DIGITURK’ü hedefleyen yanlış beyanların doğrularını açıklıyoruz:
    1-DIGITURK son 14 ayda tarihindeki en yüksek abone alımı ve en düşük “churn” (abone kaybetme) yi yaşamıştır.

    2-Tüketiciyi aldatmayan haklı rekabete saygılıyız ve tercih ederiz.

    3-Geçen yıl dış borsalardaki halka açılmadan vazgeçilmesinin nedeni fiatın hissedarlarımız tarafından düşük bulunmasıdır. Beğenilmeyen o fiat tüm Doğan Yayın Holding’in değerinden yüksektir.

    4-DIGITURK’ün tekeli sözkonusu değildir.Kablo tv birebir bizimle aynı işkolundadır.Ayrıca faaliyette bulunduğumuz yıllar içinde Cine 5,Teleon,Free Tv gibi şirketler digital pazara girmişler ve fakat kendi istekleri ile çıkmışlardır.

    5-Bizim işkolumuzda “abone” ve “churn” rakamları beyan edilir.Kendisini rakip olarak düşünen tüm şirketlerden talebimiz GERÇEK ABONE ve CHURN rakamlarını açıklamalarıdır.

    Saygılarımızla,
    Digiturk Kurumsal İletişim

  3. #3

    Kullanıcı Bilgi Menüsü

    Standart

    Alıntı ultra-mehmet Nickli Üyeden Alıntı Bu Linki Görmeniz İçin SupersatForuma Uye Olmanız Gerekmektedir.
    8 Ağustos Cuma günü Radikal, Vatan, Hürriyet, Posta ve Milliyet gazetelerinde Doğan TV Holding İcra Kurulu Başkanı Sn. Mehmet Ali Yalçındağ’ın DIGITURK’le ilgili açıklamalarını üzüntüyle okuduk.
    Bir önceki gün D-Smart’ı eleştiren ve içinde DIGITURK kelimesi yada kıyaslaması geçmeyen bir gazete haberinin etkisiyle doğrudan şirketimizi hedef alan suçlamalarla
    ilgili açıklamamız şöyledir:

    1999 yılından itibaren teknoloji yatırımları, tarafsız yönetimi,yüksek standardlı içeriği ile Türk halkına mal olmuş, başarısı ve itibarı herkesçe kabul görmüş olan DIGITURK markasıya rekabet eden herkese saygılıyız. Çünkü rekabet daha iyi olmayı getirir. Ancak rekabet benzer işkollarında olmalı ve “haksız rekabet”i içermemelidir. Bir müddettir izlediğimiz D-Smart’ın şirketimiz ile aynı işkolunda olmadığını fakat kendini öyle konumlamak çabası ile zaman zaman tüketiciyi yanlış yönlendirmeyi de içeren “haksız rekabet” davranışlarında bulunduğunu düşünüyoruz.

    DIGITURK bir pay TV platform işletmecisidir ve her ay ödeme karşılığı ABONELERİNİN kullanımı için DIGITURK’e özgü televizyon yayın içeriği sunmaktadır. Abonelik tıpkı telefon, elektirik, su, kablo TV abonelik örneklerinde olduğu üzere her ay belirli ücret karşılığında süreklilik gösteren hukuki ve ticari bir ilişkidir.

    Oysa D-Smart bir defalığına uydu alıcısı satarak ve aylık fatura kesmeyeceğini beyan ederek kendisini “kutu satıcısı” olarak konumlamıştır. Beyan edilen 600.000-700.000 rakamları abone değil bir defalık kutu alan müşterilerdir. 2.000.000 milyon ABONE’siyle DIGITURK’ün D-Smart’ı doğrudan rakip görmesi ve hele hele rekabet adı altında hakaretlerine maruz kalması kabul edilemez.
    Bu vesile ile DIGITURK’ü hedefleyen yanlış beyanların doğrularını açıklıyoruz:
    1-DIGITURK son 14 ayda tarihindeki en yüksek abone alımı ve en düşük “churn” (abone kaybetme) yi yaşamıştır.

    2-Tüketiciyi aldatmayan haklı rekabete saygılıyız ve tercih ederiz.

    3-Geçen yıl dış borsalardaki halka açılmadan vazgeçilmesinin nedeni fiatın hissedarlarımız tarafından düşük bulunmasıdır. Beğenilmeyen o fiat tüm Doğan Yayın Holding’in değerinden yüksektir.

    4-DIGITURK’ün tekeli sözkonusu değildir.Kablo tv birebir bizimle aynı işkolundadır.Ayrıca faaliyette bulunduğumuz yıllar içinde Cine 5,Teleon,Free Tv gibi şirketler digital pazara girmişler ve fakat kendi istekleri ile çıkmışlardır.

    5-Bizim işkolumuzda “abone” ve “churn” rakamları beyan edilir.Kendisini rakip olarak düşünen tüm şirketlerden talebimiz GERÇEK ABONE ve CHURN rakamlarını açıklamalarıdır.

    Saygılarımızla,
    Digiturk Kurumsal İletişim
    2milyonmu abartmışlar

  4. #4

    Kullanıcı Bilgi Menüsü

    Standart

    Alıntı ultra-mehmet Nickli Üyeden Alıntı Bu Linki Görmeniz İçin SupersatForuma Uye Olmanız Gerekmektedir.
    D-smart reklamlarda hatırlarsanız ne diyordu D-Smart bir defalığına uydu alıcısı alın ve aylık fatura kesmeyeceğini beyan ederek kendisini “kutu satıcısı” olarak konumlamıştır.Herkes kutu niyetine aldı D-smart'ı.......
    söyledikleri kanalları veriyorlar zaten ultra.her reklamda biraz kelime
    oyunu vardır benim demek istediğim tüketici alırken netolarak araştırıp
    alırsa sıkıntı olmaz.reklemde ne gelirse ömür boyu bedavamı dediler
    fatura olmayacak tediler evet kontür yaptılar bakarsanız ikiside aynı
    şey ama ticaret te öyle birşey işte.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an Bu Konuyu Gorunteleyen 1 Kullanıcı var. (0 Uye ve 1 Misafir)

Bu Konudaki Etiketler

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •