Alıntı conker Nickli Üyeden Alıntı Bu Linki Görmeniz İçin SupersatForuma Uye Olmanız Gerekmektedir.
Türkiyede tüketici hakları diye bir kurum var
Kandırdı diyen o %88 kesim ne diye şikayette bulunmuyor.
madem kandırıldıklarına inanıyorlar, ellerinde de delilleri var gidip şikayette bulunsunlar.
bunu yasal yolla halletmeleri lazım. Kuru kuruya aldattı demekle olmaz bence bu işler, burda önüne gelen, bir fikir yürütüyor.
bu tür sorunların çözüm yeri kanunlardır. Kandırıldıklarına inanan d smart kullanıcılarının birleşip şikayette bulunmaları kandırdı veya kandırmadı iddasında bulunmaktan daha faydalı.
Kandırmadı diyen o %11 lik kesim zaten güle güle kullanıyor. madur olan %88 lik kesim.

saygılar.
sen bu şekilde kendini avutuyorsun çünkü yapabileceğin hiçbirşey yok kazığı
yemişsin birkere hazmedemiyorsun bu klasik aydın doğan kazığı zaten ne de
miş atalarımız devete diken millete ..... yaranır diye.iyi günlerde kullan ne diyelim.