Dell her yıl yüzbinlercesi kaybolan ya da çalınan dizüstü bilgisayarlardaki verilerin korunması için ProSupport hizmetine yeni önlemler ekledi. 19/08/2008

Dell şirketlerin mobil varlıklarını korumaları ve sürekli bağlantıda kalmaları için şubat ayında başlattığı ProSupport hizmetlerine yeni varlık ve veri koruma hizmetleri ekledi. IT için ProSupport ve Son Kullanıcılar için ProSupport hizmet modellerine eklenen yenilikler şunlar:
Dizüstü Bilgisayar Takip ve Kurtarma Hizmeti: Şirketlerin kaybolan ya da çalınan dizüstü bilgisayarları takip etmeleri ve kurtarmalarına yardımcı oluyor.
Uzaktan Veri Silme Hizmeti: Dizüstü bilgisayarların kaybolması ya da çalınması durumunda Dell müşterilerinin uzaktan hasssas şirket verilerini silmesine olanak tanıyor.
Sabit Sürücüdeki Verilerin Kurtarılması Hizmeti: Çalışmayan ya da hasar görmüş olan sabit sürücüdeki verileri kurtarmak için hukuksal yöntemler kullanılıyor.
Onaylı Veri İmha Hizmeti: Müşterilerin çevreyle ilgili uyumluluk kurallarına uymalarına yardımcı olmak için dizüstü bilgisayarda yer alan verileri onaylı olarak imha ediyor imhanın tamamlandığına dair sertifika sunuyor ve müşterilerin sabit sürücülerini çevreye zarar vermeyecek şekilde atıyor.
Kaza Sonucu Hasarlarda Komple Bakım Hizmetleri: Sıvı dökülmesi yere düşürme gibi kazalar sonucu ortaya çıkan hasarlarda tamir ve yeni ürünle değiştirme masraflarını karşılıyor.
Daha Uzun Ömürlü Batarya Hizmeti: Orijinal bataryanın çalışmaması durumunda bataryayla ilgili garanti süresini uzatıyor ve ücretsiz yeni batarya sunuyor.
Avrupa ve ABD'deki havalimanlarında her yıl 800.000'den fazla dizüstü bilgisayar kaybedildiği ve bunların yüzde 57'sinin bulunduğu halde geri alınmadığı düşünülünce hizmetin önemi ortaya çıkıyor. ProSupport hakkında daha geniş bilgi web sitesinden alınabilir.