REKLAM

Konuya Etiketlenenler

Teşekkur Teşekkur:  0
Beğeni Beğeni:  0
Sayfa 1/2 12 SonSon
14 sonuçtan 1 ile 10 arası

Konu: Kim Yetkiliyse ondan cevap lütfen

Hybrid View

önceki Mesaj önceki Mesaj   sonraki Mesaj sonraki Mesaj
  1. #1

    Kullanıcı Bilgi Menüsü

    Standart Kim Yetkiliyse ondan cevap lütfen

    Sizce Etik Olarak Ne Yapılmalı

    Kim Yetkiliyse ondan cevap lütfen Arzalı ve Garantili ürün merih videoya yollandı kargo ile ücret kim ödeyecek garantili ürünün Ve ben Toptancıyım sorunla karşılasıyorum ve çok iyi tanıdıgım halde merih videoyu toptanda satmış oldugum arzalı ürünü bayi bana verdi bende bunun üzerine arzalı olan 4 adet cıhazı merihvideoya yoladım tabiki ödeme li olarak bana kargodan cevap geldi merihvideo yollamış oldugunuz ödemeyi ve ürünü kabul etmiyor ücret size gelsinmi bende ücretini öderim dedim servis gitsen elinde yedek malzeme olmadıgı için yapamıyor bunu fabrikaya yolluyacagız diyiyor ve bana merihvideo firmasını savunan arkadaslar istanbulda ben bu sorunla karsılasıyorum anadolunun ücra kösesinde olan insan ne yapacak evet tabiki hakkımı savunmak için tüketici haklarına müracatta bulunacam sonucunu burdan siz degerli meslektaslarımla paylaşacam yazıklar olsun

  2. #2

    Kullanıcı Bilgi Menüsü

    Standart

    Üzüldüm kardeşim sorununun çözülemediğine.Bundan ne anlam çıkıyor.Demekki asıl cihazın ne yapabildiğine değil o cihazı üreten firmanın ürettiği cihazın arkasında durup durmadığına bakacağız.Boştan yere bu gibi firmaların reklamını yapmayacağız doğruları anlatacağız vatandaşı uyandıracağız bu tür firmaların palazlanmasına fırsat vermeyeceğiz.Zaten geçen fuarda standlarına gittim hiremco serisini inceliyeyim diye sadece bir tane cihaz koymuşlar ve oradaki kişinin cihaz hakkında benim kadar bilgisi yok.O zaman anladım ki firmada iş yok.

  3. #3

    Kullanıcı Bilgi Menüsü

    Standart

    valla şaşırdım şenol usta Merih video'dan ve teknik desteğinden çok memnundum cihazlarında herhangi bir sorunla karşılaşmadım bu güne kadar fakat senin yaşadıkların düşündürücü ve üzüntü verici kesinliklede haklısın şikayetinde Kucer üstadın dediği gibi mühim olan cihazı sattıktan sonra arkasında durabilmek....!!!!

  4. #4

    Kullanıcı Bilgi Menüsü

    Standart

    Ya Bakın beni hepiniz az çok tanırsınız ben su anda toptan iş yapmaktayım tabiki arzalı ürün olacak baska ürün de satıyorum arzalı oluyor fabrikaya yolluyorum gereken yapılıyor ne yapmalıydım arzalı ürünü fabrikaya yollamak servis cözemiyor servis şunu diyiyor fabrikaya yollarım kargo ücret size ait bende bunun üzerine fabrikaya kendim yolladım FİLO PENDİK ŞUBESİ bana ücret ödemeyiz siz ödüyeceksiniz yoksa ürün almıyoruz size geri yolluyoruz bende ücret geri istedim bu garantili ürün bunun ücretini sen ödüyeceksin merih video senin servislere destegin yok hiçbir serviste yeterince yedek malzemen yok destegin yok cekilmişsiniz kenarı tüketici zorda satan zorda vurdum duymazlık ondan sonra neden kızıyorsun derler takdir sizlerin degerli meslektaşlarım

    Burdan bircift sözümde fabrikaları savunan forumlara tüketicinin degerli meslektaslarımızın sorunlarını dinliyecekleri yerde engel olmasınlar ondan dolayıdırki hangi forumda oldugunuza DİKKAT edin degerli meslek taslarım bu sorunlar sizlerinde basınıza gelebilir bizler birbirimize destek olmaz ise kimsede destek olmaz basınızı agrıttım hepinizden özür diliyorum

  5. #5
    Users Awaiting Email

    Kullanıcı Bilgi Menüsü

    Standart

    Alıntı senolusta Nickli Üyeden Alıntı Bu Linki Görmeniz İçin SupersatForuma Uye Olmanız Gerekmektedir.
    Ya Bakın beni hepiniz az çok tanırsınız ben su anda toptan iş yapmaktayım tabiki arzalı ürün olacak baska ürün de satıyorum arzalı oluyor fabrikaya yolluyorum gereken yapılıyor ne yapmalıydım arzalı ürünü fabrikaya yollamak servis cözemiyor servis şunu diyiyor fabrikaya yollarım kargo ücret size ait bende bunun üzerine fabrikaya kendim yolladım FİLO PENDİK ŞUBESİ bana ücret ödemeyiz siz ödüyeceksiniz yoksa ürün almıyoruz size geri yolluyoruz bende ücret geri istedim bu garantili ürün bunun ücretini sen ödüyeceksin merih video senin servislere destegin yok hiçbir serviste yeterince yedek malzemen yok destegin yok cekilmişsiniz kenarı tüketici zorda satan zorda vurdum duymazlık ondan sonra neden kızıyorsun derler takdir sizlerin degerli meslektaşlarım

    Burdan bircift sözümde fabrikaları savunan forumlara tüketicinin degerli meslektaslarımızın sorunlarını dinliyecekleri yerde engel olmasınlar ondan dolayıdırki hangi forumda oldugunuza DİKKAT edin degerli meslek taslarım bu sorunlar sizlerinde basınıza gelebilir bizler birbirimize destek olmaz ise kimsede destek olmaz basınızı agrıttım hepinizden özür diliyorum
    ilgili siteye atıfta bulunmasak bence iyi olur.

    Firmanın teknik sorumlusu oldugu için orada o yüzden o halde bence pek takma

  6. #6

    Kullanıcı Bilgi Menüsü

    Standart

    Kimse yanlış anlamasın hiç bir firmayı savunmuyorum ama bu konuda next'in üzerine tanımıyorum hemen hemen her hafta izmirden istanbula cihaz gönderiyorum hiç bir sorun yaşamadım anında tamir oluyor veya değişiyor geri geliyor.

  7. #7

    Kullanıcı Bilgi Menüsü

    Standart

    ben profesyonel değilim,sadece amatör bi uydu ve elektronik cihazların kullanıcısıyım ancak şunu söylemek isterim : toptan yada perakende ürün satan esnaf arkadaşlarımız, lütfen sattığı malın arkasında durabilen firmaların mallarını dükkanlarınıza alın...hem tüketicinin başı ağrımaz,hemde sizin başınız ağrımaz...

  8. #8

    Kullanıcı Bilgi Menüsü

    Standart

    Alıntı bulletfromhell Nickli Üyeden Alıntı Bu Linki Görmeniz İçin SupersatForuma Uye Olmanız Gerekmektedir.
    ben profesyonel değilim,sadece amatör bi uydu ve elektronik cihazların kullanıcısıyım ancak şunu söylemek isterim : toptan yada perakende ürün satan esnaf arkadaşlarımız, lütfen sattığı malın arkasında durabilen firmaların mallarını dükkanlarınıza alın...hem tüketicinin başı ağrımaz,hemde sizin başınız ağrımaz...
    güzel diyonda bunu siz seni tenzi ederim anlatamıyoruz
    kulanıcıya işin birde oboyutu var falan cihaz çıkmış biyor
    illaki onu isterim ne yaparsın mecburen bulunduruyoruz
    yoksa gidip illaki başka yerden alıyor sen sabaha kadar
    bu cihazın garantı şartları sizi üzer almayın desende
    müşteri şartlanmış geliyor alacağı cihaza...

  9. #9

    Kullanıcı Bilgi Menüsü

    Standart

    normalde şu şekildir bağlayıcılık eğerki bir ilde teknik servis
    desteğı sunamıyorsa ithalatçısı sorumludur herşeyinden buna
    kargo masrafıda dahil yok servis varsa karşılamaz yasalarla
    korunan bir durum bu.gerçi bir çoğunuz bu ülkede kimse takmıyor
    diyebilir kağıt üzerinde yazan ama en azından hak aranabilir bu şekilde...

  10. #10

    Kullanıcı Bilgi Menüsü

    Standart

    Şenol utam haklısın ve bziler ne olduğunu nerden geldiğini destek varmı yokmu servis varmı araştırmadan sormadan alırız Sonrada avazımız çıktığı kadar bağırıyoruz

Sayfa 1/2 12 SonSon

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an Bu Konuyu Gorunteleyen 1 Kullanıcı var. (0 Uye ve 1 Misafir)

Bu Konudaki Etiketler

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •