REKLAM

Konuya Etiketlenenler

Teşekkur Teşekkur:  0
Beğeni Beğeni:  0
Sayfa 1/2 12 SonSon
18 sonuçtan 1 ile 10 arası

Konu: Müşteri Hizmetleri Rezaleti

  1. #1

    Kullanıcı Bilgi Menüsü

    Standart Müşteri Hizmetleri Rezaleti

    yıllardır sahibi olduğum,sadece ekonomik kriz var diye harcamalarımı kontrol altına almak için kontörlü sisteme 26-11-2008 (2 gün önce) geçirdiğim 2 tane faturalı hattım var.
    birisi 532 li ve yıllardır bütün müşterilerimde olan,birde 533 lü geçici olarak kapalıydı kullanmıyordum.
    beyefendi 1 saat içinde kontör yükleyin sorunsuzca geçiceksiniz dediler ve dedikleri gibide 250 kontör yükleyerek kullanmaya başladım.
    ertesi gün yani dün öğlene kadar hiç telefonum çalmayınca şaşırdım.ne oldu bu müşterilere star'ın atv nin frekansını bile soran yok diye güldüm kendi kendime.sonra bir yeri aramam gerekince bir baktımki telefonum arama yapmıyor.diğer avea numaramdan 532 li numaramı arayınca telefonumun geçici olarak servis dışı olduğu mesajını duyunca kan beynime sıçradı.
    4440532 müşteri hizmetlerini aradım ve ne deseler beğenirsiniz hattınız açık gözüküyor beyefendi dediler.
    bende arkadaşım elinizin altında telefon varsa lütfen ararmısınız veya mail adresiniz varsa online işlem merkezinden hattımın kapalı olduğuna dair ekran görüntüsünü size yollayabilirim dedim.
    sözü fazla uzatmayayım telefonumun neden kapalı olduğunu aradan 1.5 gün geçmeme rağmen ne ben biliyorum nede onlar biliyor,kontörlü sisteme geçtiğime geçiceğime pişman oldum.
    o sinirle avea ya taşıyayım dedim numaramı onlarda aktif olmayan numaralar taşınamaz dediler.
    sektörün lideri ve en çok abonesi bulunan operatörü benzeri bir teknik desteği 24 ile 48 saat arasında verebilirmiş.
    ödenmemiş borcum yok,237 kontörüm var ve telefonum servis dışı ve neden olduğunu lider operatör dahi bilemiyor.
    ya ben bir dağ başında kalsaydım acilen birilerine ulaşmam gerekseydi,o zaman ne yapardım?
    diğer 533 lü numaram ise sorunsuz çalışmakta.
    velhasıl numaram açılır açılmaz numaramı avea ya taşıyacağım.
    onların müşteri hizmetlerinde hangi saatte kimi ne kadar aradığınıza kadar bilgi alabiliyorsunuz,bunlarda ise kimsenin kimseden haberi yok.
    Hepinize hayırlı Cumalar...

  2. #2

    Kullanıcı Bilgi Menüsü

    Standart

    ben çok önce turkcell kullanıyordum ve halen çoğu kişi turkcellin daha iyi hizmet verdiğini düşünüyor ama avea da artık çok iyi yıllardır avea kullanıyorum hiçbir sorun çıkmadı ve çok memnunum

  3. #3

    Kullanıcı Bilgi Menüsü

    Standart

    kullanırken hepsi aynı aslında ama bir sorun olduğunda artık umursamıyorlar,ve telefonum hala kapalı ve hala neden kapalı inanın aklım almıyor.çağrı merkezindeki arkadaşlar bile haklısınız size diyecek hiç bir sözümüz yok diyorlar.
    24 ile 48 saat arasında sorunumla ilgilenicekler sağolsunlar.lütuf edicekler.
    benim hattımın servis dışı olduğunu bile ekrandan göremeyen bir operatörle işim olmaz artık.

  4. #4

    Kullanıcı Bilgi Menüsü

    Standart

    8090 yaptınmı

  5. #5

    Kullanıcı Bilgi Menüsü

    Standart

    telefonun kapanmış olmasın.aşağıdak linkden tlf.imei numarasın sorgulasana.
    Bu Linki Görmeniz İçin SupersatForuma Uye Olmanız Gerekmektedir.

  6. #6

    Kullanıcı Bilgi Menüsü

    Standart

    bende hem avea faturalı emte türkcell faturalı var kullanıyorum sorun yok türkcellin baz istasyonları daha iyi
    :clap2:::present::puah:
    http://img117.imageshack.us/img117/731/cfv48319gq6.png
    türksün her zaman türklüğünü göster

  7. #7

    Kullanıcı Bilgi Menüsü

    Standart

    arkadaşlar hangi hat iyiki hepside berbat ewet tek kelimeyle berbat 15 saniyede bir kontür müşteri hizmetlerini arayacaksın sonrada karşıdan sesinizi alamıyorum lütfen falanca falanca müşteri hizmetlerini arayınız diyecek sırf sizden kontür yemeleri için söylecek o kadar şey varki saymakla bitmez hakkımı kuruşu kuruşuna helal etmiyorum bizden kontür parası yerine aldıkları paraları harcamaları için inşallah hayatları yetmez umarım kursaklarında kalır ben vodafon hattı kullanıyorum geçen bayramda hediye olarak bir içecek markadan kontür hediyesi tuzağı yaptılar kampanyadan biriktirdiğim 110 kontürler tahmin edin nasıl görüşebilirim sadece vodafon hattıyla oda nasıl olacak telefonumdaki bütün kontürler bittikten sonra ancak vodafonla görüşürsem o kazandığım kontürleri kullanabiliyormuşum eeee bir sürü turkceelli arkadaşım var onlara nasıl ulaşacam onlar içinde kontür yükleyecekmişim vodafon müşteri hizmetlerine dedimki kardeş peki o zaman ben kontür yüklersem ve tükcell kullanan bir arkadaşı ararsam parayla yüklediğim kontürlerden gidecek dedim dimi oda ewet deim burya kadar herşey normal peki vodafon kullanan bir arkadaşı arayacağım zaman hangi kontürden eksilecek hediye olarak kazandığım kontürlerdenmi yoksa parayla yüklediğim kontürlerdenmi gidecek diye sordum oda direk parayla yüklenenden gidecek dedi hadiii buyrun şimdi varya şeytan diyorki ağzına geleni söyle allahta boşver diyor ya siz benim yerimde olsaydınız ne yapardınız muhakkak benim gibi bu tuzağa düşen sayısız insan var ayıp ewet kocaman bir ayıp yuuuh yazıklar olsun sağlıcakla kalın.
    LEBEN ?

  8. #8
    Users Awaiting Email

    Kullanıcı Bilgi Menüsü

    Standart

    hattım kapalı demişsin onlar açık demiş. avea ya taşıyalım demişsin hattınız kapalı demişler. tamamen ......... başka bişey değil.
    Konu Hikmet™ tarafından (01-10-2010 Saat 12:26 ) değiştirilmiştir. Sebep: hakaret yok

  9. #9

    Kullanıcı Bilgi Menüsü

    Standart

    Alıntı candostumisuzu Nickli Üyeden Alıntı Bu Linki Görmeniz İçin SupersatForuma Uye Olmanız Gerekmektedir.
    hattım kapalı demişsin onlar açık demiş. avea ya taşıyalım demişsin hattınız kapalı demişler. tamamen ....... başka bişey değil.
    :45: :45: :45: :45: Kardeş sen varya harika biii güldüm bi güldüm hiç sorma iiiii tespit yapmışsın.....
    Konu Hikmet™ tarafından (01-10-2010 Saat 12:26 ) değiştirilmiştir.
    LEBEN ?

  10. #10

    Kullanıcı Bilgi Menüsü

    Standart

    Arkadaşlar 2.5 gün oldu numaram hala kapalı,hala neden kapalı ses seda yok,haaa bu firma 3G ihalesini aldı ha hayırlısı olsun bu arada...

Sayfa 1/2 12 SonSon

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an Bu Konuyu Gorunteleyen 1 Kullanıcı var. (0 Uye ve 1 Misafir)

Bu Konudaki Etiketler

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •