
Teşekkur: 0
Beğeni: 0
arkadaşlar sabit ücretten bahsediyorsunuz ama bunun alınması gerekio kimse kusura bakmasın. telekom sadece görüşme ücretini alsa bu alt yapı ve şebekenin bakımı nasıl yapılacak yer altına döşenen kablolar ömürlük kablo değil zaman zaman değişio ayrıca bu işin bir bakımı var. Ayrıca telekomun gunde bir ilde dielimki 100 arıza bildiriolar en az yarısı bina girişindeki apartman kutusu yada kullanıcının kendi evindeki sorundan çıkıo tabi bunu anlamak için telekom ekibi aracları ile gelip oraya bir zaman ayrırıp mozot yakıolar sonuçta sizden gelip para istemıolar. eğerki zaten sabit üsret alınmayıp arıza olduğu zaman bakım parası alınsa telekom gibi bir şirketin servis ücreti 100 eurodan aşağı olmayacağı için bu sizden senellik 2 katı olarak tahsil edlir. zira ben özel telefon santrali şirketinde çalıştım santrali satarız santral garanti kapsamındadır ama hattın bir tanesının kablosu kopar o bizi alakdar etmez gelir kopuk erdeyse tespit eder arızasını gideriris en son 75 tl + kdv alıoduk şu an 80 Eour kdv oldu. si düşünün artık gerisini. telekom bu sabit ücteri almak zorunda zira yoksa bu bakımlar sadece görüşme ücreti ile dönmez.
telekomda tek karşı olduğum nokta adsl için telefon hattını istemeleri.
bende buna karşıyım diğer yazdıklarınıza katılıyorum...sulh&saygı
Şu an Bu Konuyu Gorunteleyen 1 Kullanıcı var. (0 Uye ve 1 Misafir)
Yetkileriniz



Alıntı
Yer imleri