Milli sevinci milyonlara izlettirmek ve TÜRKİYE ESTONYA karşılaşmasını ***ife çevirmek asli görevi olması gerekirken ATV milli maçı fırsat bilerek NASIL BİRAZ DAHA FAZLA GÖTÜRÜRÜM mantığı ile MİLLİ DUYGULARI, EKRAN BAŞINDAKİ MİLYONLARI ve YAYINCILIK İLKELERİNİ, İZLEYİCİYE SAYGIYI bir kenara bırakarak, 90 dakika boyuncu tam 62 kez reklam yayınladı..
Bir an önce yayınlansın diye zamanlı zamansız giren reklamlar, ne pozisyon tanıdı, ne de heyecan..
Çok önemli pozisyonlarda futbolcuların ve topların üzerine bile gelen reklamlar, Milli coşkuyu yaşamak için ekranları başına toplanan milyonların adeta burunlarından getirdi..
FEDERASYON SINIR GETİRMELİ..
Bu rezalete büyük tepki gösterin milyonların tek istediği bir daha böyle birşey yaşanmaması için Futbol Federasyonunun reklam adedi ve yayın süresi ve yayın şekli konusunda sınırlama getirmesi oldu..
yaa çok haklısın varya. çıldırdım maçı izlerken..
b.kunu çıkardılar reklamın. olur olmaz yerde reklam koydular yaa...
Şu an Bu Konuyu Gorunteleyen 1 Kullanıcı var. (0 Uye ve 1 Misafir)
Yer imleri