Vodafone Türkiye'den Açýklama
Vodafone Türkiye: "Sel felaketi sebebiyle devre dýþý kalan Ýkitelli Santrali'mizden etkilenen tüm abonelerimize bugün öðle saatlerinden itibaren tekrar hizmet vermeye baþladýk."
Son yýllarýn en büyük sel felaketlerinden biri olan ve onlarca can kaybýna ve büyük yýkýma sebebiyet veren, Ýkitelli Bölgesindeki afette maðdur olan tüm yurttaþlarýmýza baþsaðlýðý ve geçmiþ olsun dileklerimizi iletir, yakýnlarýný kaybedenlere Allah'tan sabýr dileriz.
Yaþanan bu felakette, Vodafone Turkiye de maðdur olmuþ, 80 çalýþanýmýzýn görev aldýðý, Ýkitelli Basýn Ekspres Yolu üzerinde bulunan veri santralimiz tamamen kullanýlamaz hale gelmiþtir. IT ve Telekomunikasyon sistemlerimizde geri döndürülemez tahribatlara sebep olan afet sonrasýnda, bu santralden hizmet verdiðimiz ve abonelerimizin yüzde 20'sini oluþturan Ýstanbul Kuzey Batý ve Trakya Bölgesi'ndeki toplam 3.8 milyon abonemizin iletiþimleri etkilenmiþtir.
Bu vahim ve yýkýcý felaket sonrasýnda uygulanan "Vodafone iþ sürekliliði programý" çerçevesinde, konularýnda uzman, yetkin ekiplerimiz ve iþ ortaklarýmýzla, büyük bir özveri ve emekle çok baþarýlý bir çalýþma sergileyerek, tüm þebekemizi çalýþýr hale getirmiþ bulunmaktayýz. Bu sabah saat 08:00 itibariyle 3 milyon ve bugün saat 13:00 itibariyle de diðer 800 bin abonemizin konuþma problemleri çözülmüþtür. Bu yoðun çalýþmalar esnasýnda baþta Türk Telekom olmak üzere Nokia Siemens Network, Alcatel Lucent, Huawei, Telkom gibi iþ ortaklarýmýzla ve tüm altyapý yüklenicilerimiz ile elele çalýþýlmýþtýr. Tüm iþ ortaklarýmýza ve deðerli personelimize özverili destek ve çalýþmalarýndan dolayý teþekkür ederiz.
Böyle bir felaketin bir daha tekrarlanmamasý dileðiyle, bu sürede bizlere sabýr ve anlayýþ gösteren abonelerimize teþekkür ederiz. Saygýlarýmýzla,
Vodafone Türkiye


Teþekkur:
Beðeni:
Vodafone Türkiye'den Açýklama
Alýntý

Yer imleri