E-posta Sihirbazı ile e-posta hesap ayarlarınızı birkaç kolay işlemle cep telefonunuza otomatik olarak yükleyebilirsiniz. Böylece, cep telefonunuzun mesajlar bölümünde oluşacak posta kutusu üzerinden e-postalarınıza erişebilirsiniz.
Üstelik şapkadan tavşan çıkarırcasına, cep telefonunuzdan e-posta çıkaran E-posta Sihirbazı’nın bu büyük gösterisi tamamen ücretsiz!
Siz de istediğiniz zaman, istediğiniz yerde cebinizden e-postalarınıza erişebilme farkını Bu Linki Görmeniz İçin SupersatForuma Uye Olmanız Gerekmektedir. ‘la yaşayın.
Ücretlendirme
E-posta Sihirbazı’nı kullanmak ücretsizdir.
Vodafone aboneleri, E-posta Sihirbazı servisini, tüm kanallar aracılığıyla (Web, WAP, SMS, USSD) ücretsiz olarak kullanabilirler.
Servis kullanımı sırasında alınan/gönderilen tüm SMS ve ayarlar ücretsizdir.
Mobil e-posta kullanımı nasıl ücretlendirilecek?
E-posta ayarlarınızı cep telefonunuza ücretsiz bir şekilde aldıktan sonra, e-posta kullanımınız mevcut standard mobil internet tarifesi üzerinden ücretlendirilecektir. Eger isterseniz, Vodafone Mobil İnternet Paketleri‘nden birine de üye olabilirsiniz.
Yurtdışındayken e-postalarınıza erişmek istediğinizde, e-posta için kullanmış olduğunuz veri, uluslararası dolaşım mobil tarifesi üzerinden ücretlendirilecektir.
Vodafone E-posta Sihirbazı Hakkında Sık Sorulan Sorular
E-posta Sihirbazı nedir?
E-posta Sihirbazı, e-postalara erişebilmek için gerekli olan ayarların cep telefonlarına* kolay ve ücretsiz bir şekilde gönderilmesini sağlayan bir çözümdür. E-posta Sihirbazı’na kullanışlı bir arayüz üzerinden erişim sağlayabilirsiniz. Böylece cep telefonunuza e-posta hesap kurulumunuzu kolaylıkla yapabilirsiniz.
* E-posta Sihirbazı tarafından desteklenen cep telefonları, POP3 protokolünü ve otomatik ayar gönderimini destekleyen cihazlar arasından seçilir. Gönderilen e-posta ayarlarının başarılı bir şekilde kaydedilebilmesi ve e-postalarınıza erişebilmeniz için e-posta sağlayıcınızın da POP3 protokolünü desteklemesi gerekmektedir.
E-posta Sihirbazı’nı kimler kullanabilir?
Kurumsal ve bireysel tüm müşterilerimiz bu servisten yararlanabilir. E-posta ayarlarınızın cep telefonunuza başarılı bir şekilde kaydedilebilmesi ve e-postalarınıza erişebilmeniz için cep telefonunuzun ve e-posta adresinizin POP3 protokolünü desteklemesi gerekir.
E-posta Sihirbazı’na nasıl erişirim?
Bilgisayarınızdan,
Bu Linki Görmeniz İçin SupersatForuma Uye Olmanız Gerekmektedir. girerek web üzerinden E-posta Sihirbazı servisini kullanabilirsiniz.
Cep telefonunuzdan,
1) E-posta yazıp 3636′ya SMS gönderdiğinizde,
2) *3636# servis numarasını tuşlayarak karşınıza çıkan USSD menüsünden talep ettiğinizde,
3) WAP tarayıcınıza live.vodafone.com adresini girdiğinizde,
Vodafone live! portaline yönlendirilir, böylece WAP üzerinden E-posta Sihirbazı servisini kullanabilirsiniz.
WAP E-posta Sihirbazı’nı nasıl kullanırım?
WAP E-posta Sihirbazına Vodafone live! aracılığıyla erişebilirsiniz.
Vodafone live! portali üzerinden E-posta Sihirbazı servisini ücretsiz olarak kullanmaya başlayabilirsiniz.
Yapmanız gerekenler:
1) 1) Vodafone live! üzerinden E-posta Sihirbazı linkine tıkladığınızda, karşınıza çıkan listeden kullandığınız e-posta servis sağlayıcısını seçmelisiniz.
2) 2) E-posta servis sağlayıcınızı belirttikten sonra, e-posta adresinizi, şifrenizi, telefonunuzun ekranında görmek istediğiniz e-posta kutusu ismini (isteğe bağlı) girmelisiniz.
3) Belirtmiş olduğunuz bilgiler ile ilgili yapılan tüm kontrollerden sonra; e-posta hesabınızın ayarları cep telefonunuza otomatik olarak gönderilecektir.
4) SMS ile gönderilen ayarların tümünü eksiksiz bir şekilde telefonunuza kaydettiğinizde, başarılı bir şekilde e-posta hesap kurulumunuzu tamamlamış olacaksınız.
SMS ile E-posta Sihirbazı’nı nasıl kullanırım?
E-posta yazıp 3636 nolu numaraya ücretsiz kısa mesaj (SMS) göndererek e-posta hesap kurulum işleminizi başlatabilirsiniz. Bu sayede, WAP E-posta Sihirbazı’na olarak yönlendirilecek ve e-posta ayarlarınızı kolay bir şekilde alabileceksiniz.
Yapmanız gerekenler:
1) E-posta yazıp 3636 nolu numaraya ücretsiz kısa mesaj (SMS) gönderiniz.
2) Bu işlem sonrasında size otomatik olarak gönderilecek olan ayarları PIN:1234 kullanarak kaydedin. Daha sonra size E-posta Sihirbazı WAP linki gönderilecetir. Bu linke tıkladığınızda ücretsiz olarak WAP E-posta Sihirbazına yönlendirileceksiniz.
3) Geri kalan basamaklar WAP E-posta Sihirbazı kullanımında belirtildiği gibi olacaktır.
E-posta Sihirbazı’nı kullanmak ücretli mi?
Vodafone aboneleri, E-posta Sihirbazı servisini, tüm kanallar aracılığıyla (Web, WAP, SMS, USSD) ücretsiz olarak kullanabilirler.
Servis kullanımı sırasında alınan/gönderilen tüm SMS ve ayarlar ücretsizdir.
E-posta ayarlarınızı cep telefonunuza ücretsiz bir şekilde aldıktan sonra, e-posta kullanımınız mevcut standard mobil internet tarifesi üzerinden ücretlendirilecektir. Eger isterseniz, Vodafone Mobil İnternet Paketleri’nden birine de üye olabilirsiniz.
Yurtdışındayken e-postalarınıza erişmek istediğinizde, e-posta için kullanmış olduğunuz veri, uluslararası dolaşım mobil tarifesi üzerinden ücretlendirilecektir.
E-posta Sihirbazı hakkında nerelerden bilgi ve destek alabilirim?
E-posta Sihirbazı’na erişim ve kullanım hakkında detaylı bilgi ve desteğe aşağıda belirtilen kanallar aracılığıyla erişebilirsiniz.
  • Vodafone Müşteri Hizmetleri (Detaylı bilgi için 444 0 542 yi arayabilirsiniz.)
  • Vodafone Cep Merkezleri (Türkiye genelindeki tüm Vodafone Cep Merkezleri’nin listesine erişmek içi
E-posta Sihirbazı hangi e-posta servis sağlayıcılarını destekliyor?
-Hotmail
-Gmail
-Mynet
-Yahoo (WAP E-mail arayüzü aracılığıyla)
-Yahoo Plus
-Windowslive
-Msn
-TTmail
-Superonline
-Superposta
-Turk.net
-E-kolay
Cep telefonu modelim desteklenen cihaz listesinde yok. Yine de E-posta Sihirbazı’nı kullanabilir miyim?
Cep telefonu modeliniz desteklenen modeller listesinde yoksa bu durumu E-posta Sihirbazı servisi üzerinden cihaz modellerini seçmiş olduğunuz basamakta bize bildirebilirsiniz. Belirtilen cihaz görsellerinin alt kısmında “Telefonum bunların arasında yok.” seçeneğine tıkladıktan sonra bize cep telefonu modelinizi bildirebilirsiniz. Eğer telefon modeliniz E-posta Sihirbazı servisi tarafından desteklenebiliyorsa, sisteme en kısa sürede eklenir.
Cihaz görsellerinin size belirtildiği ekranda başka bir cihaz modelini seçerek ilerlerseniz, gönderilen ayarlar telefonunuzda doğru çalışmayabilir.
E-posta hesabım desteklenen e-posta sağlayıcıları listesinde yok. Yine de E-posta Sihirbazı’nı kullanabilir miyim?
E-posta hesabınız desteklenen e-posta sağlayıcıları listesinde yok ise, bu durumu E-posta Sihirbazı servisi üzerinden bize bildirebilirsiniz. E-posta sağlayıcılarının belirtildiği listede, “Diğer” seçeneğine tıkladığınızda, ayarlarını almak istediğiniz e-posta servis sağlayıcınızın bilgilerini e-posta hesap detaylarınızı girebilirsiniz. Bu ayarlar hakkında bir bilginiz yoksa, bize aynı erkran üzerinden bildirebilirsiniz. Sizlerden gelen talepler belirli bir sayıya ulaştığında ve e-posta sağlayıcınız E-posta Sihirbazı tarafından desteklenebiliyorsa, sisteme eklenecektir.
Yahoo! e-posta hesabım var. Ancak e-posta sağlayıcı listesinde Yahoo! ile Yahoo! Plus olacak şekilde iki farklı alternatif görüyorum. Hangisini seçmem gerek?
Cep telefonunuz aracılığıyla POP protokolü üzerinden e-postalarınıza erişebilmeniz için belirli bir ücret ödeyerek Yahoo! Mail Plus sahibi olmanız gerekiyor. Ekteki linkten, nasıl Yahoo! Mail Plus abonesi olacağınızı öğrenebilirsiniz.
Eğer Yahoo! Mail Plus abonesi değilseniz, Yahoo! seçeneğine tıklayınız. Bu durumda, sizi Yahoo’nun WAP e-mail sayfasına yönlendirecek bir link göndereceğiz. Bu linki cep telefonunuza kaydedebilirsiniz. Böylece istediğiniz zaman istediğiniz yerden Yahoo! maillerinize bu link aracılığıyla erişebilirsiniz.
E-postalarımı başarılı bir şekilde görüntüleyebiliyorum, ancak e-posta gönderirken problem ile karşılaşıyorum. Ne yapmalıyım?
Cep telefonunu modeliniz seçmiş olduğunuz e-posta servis sağlayıcısı için e-posta ayar kurulumunu tam desteklemiyor olabilir. E-posta Sihirbazını kullanırken bu tarz bir uyarı mesajı ile karşılaşırsınız. Bu durumda size iki farklı öneri sunulur.
“Ayarları Gönder” seçeneğine tıkladığınızda E-posta ayarlarınızı otomatik olarak cep telefonunuza gönderilir. (Bu durumda, epostalarınızı başarılı bir şekilde görüntüleyebilirsiniz, ancak e-postalarınızı cevaplarken ya da yeni bir e-posta gönderirken problemle karşılaşabilirsiniz.)
“Link Gönder” seçeneğine tıkladığınızda, Sizi Eposta Sağlayıcınızın WAP sayfasına yönlendirecek olan bir link gönderilir. (Bu link aynı zamanda cep telefonunuzun tarayıcısına otomatik olarak kaydolucaktır.)
Cep telefonumda posta kutusu kurulumu olmadı. Neden kaynaklı olabilir?
Cep telefonunuz seçmiş olduğunuz e-posta sağlayıcı ile uyumlu değilse, cep telefonunuzda posta kutusu kurulumu olmaz. Bu durumda sizi Eposta Sağlayıcınızın WAP sayfasına yönlendirecek olan bir link göndererek alternatif bir öneri sunuyoruz.
Eğer hata almaya devam ederseniz. Vodafone Müşteri Hizmetleri’ni (444 0 542) arayabilirsiniz.