Internet Explorer'da þu hata iletisini alýyorsunuz: "Internet Explorer web sayfasýný görüntüleyemiyor"



Genel sorun giderme
Bu makale deneyimsiz ve orta düzeyde deneyimli bilgisayar kullanýcýlarýna yöneliktir. Bu yöntemlerle sorununuzu çözemezseniz, "Geliþmiþ sorun giderme" bölümündeki yöntemleri deneyebilirsiniz.
Yöntem 1: Baþka bir Web sayfasýný görüntüleyip görüntüleyemediðinize bakýn

Bunu yapmak için þu adýmlarý izleyin:
Internet Explorer'ý baþlatýn.
Tarayýcý penceresinin üst bölümündeki Adres çubuðuna aþaðýdaki adreslerden birini girin:
Bu Linki Görmeniz Ýçin SupersatForuma Uye Olmanýz Gerekmektedir. ( Bu Linki Görmeniz Ýçin SupersatForuma Uye Olmanýz Gerekmektedir. )
Bu Linki Görmeniz Ýçin SupersatForuma Uye Olmanýz Gerekmektedir. ( Bu Linki Görmeniz Ýçin SupersatForuma Uye Olmanýz Gerekmektedir. )
Bu Linki Görmeniz Ýçin SupersatForuma Uye Olmanýz Gerekmektedir. ( Bu Linki Görmeniz Ýçin SupersatForuma Uye Olmanýz Gerekmektedir. )
Adres çubuðuna bu adreslerden birini girdikten sonra benzer bir hata iletisi almazsanýz, sorunu yaþadýðýnýz Web sitesinin sahibine baþvurun. Site geçici olarak çevrimdýþý olabilir veya baþka sorunlar yaþanýyor olabilir.
Ayný hata iletisini alýrsanýz sonraki yönteme geçin.
Yöntem 2: Internet Explorer'daki Að Tanýlama aracýný çalýþtýrýn
Bunu yapmak için þu adýmlarý izleyin:
Internet Explorer'ý baþlatýn ve hata iletisinin görüntülendiði Web sayfasýna eriþmeyi deneyin.

Internet Explorer hata iletisinin görüntülendiði sayfada, Baðlantý Sorunlarýný Tanýla baðlantýsýný týklatýn. Að Tanýlama aracý çalýþtýrýlýr. Aracýn çalýþmasý tamamlandýðýnda, aþaðýdaki sonuçlardan biri görüntülenir:
Sorun bulunamamýþtýr.
Bir sorun algýlanmýþtýr. Araç ayrýca, sorunu gidermeye yönelik sonraki adýmlarla ilgili yönergeler saðlayacaktýr.
Not Internet Explorer 6 kullanýcýlarý, Að Ayarlarýný Algýla baðlantýsýný týklatmalýdýr

IP Adresi'ni týklatýn ve IP Adresi'ni not alýn. Bu bilgi sonraki sorun giderme adýmlarý için gerekli olabilir.
Að Tanýlama aracýndaki adýmlarý izleyerek baðlantý sorunlarýný giderin.
Internet Explorer'ý baþlatýn.
Ayný hata iletisini alýrsanýz sonraki yönteme geçin.
Yöntem 3: Modemi veya yönlendiriciyi sýfýrlayýn
Bunu yapmak için þu adýmlarý izleyin:
Bilgisayarý modeme baðlayan kabloyu sökün.

Modemi ve yönlendiriciyi kapatýn.
Bu tabloyu kapaBu tabloyu açNot Modemde veya yönlendiricide güç düðmesi yoksa, modemin veya yönlendiricinin güç baðlantýsýný kesin.
Bilgisayarý yeniden baþlatýn.
Bilgisayarýnýz yeniden baþlatýldýktan sonra modemi veya yönlendiriciyi açýn, bilgisayardan modeme veya yönlendiriciye uzanan kabloyu takýn ve bilgisayarý yeniden baþlatýn.

Tüm að kablolarýnýn düzgün þekilde takýldýðýndan emin olun.
Internet Explorer'ý baþlatýn.
Ayný hata iletisini alýrsanýz sonraki yönteme geçin.
Yöntem 4: Gözatma Geçmiþini Sil özelliðini kullanýn
Modemi veya yönlendiriciyi sýfýrlayarak sorunu gideremezseniz, gözatma geçmiþinizi silmek iþe yarayabilir. Geçici Internet dosyalarýnýzý, gözatma geçmiþinizi ve form verilerinizi silmek için aþaðýdaki adýmlarý izleyin:

kaynak: Bu Linki Görmeniz Ýçin SupersatForuma Uye Olmanýz Gerekmektedir.