REKLAM

Teşekkur Teşekkur:  0
Beğeni Beğeni:  0
Sayfa 2/3 İlkİlk 123 SonSon
29 sonuçtan 11 ile 20 arası

Konu: seat leon hakkında yardım

  1. #11

    Kullanıcı Bilgi Menüsü

    Standart

    Alıntı zzafer039 Nickli Üyeden Alıntı
    bak hocam ben araba alıcak olsam yeni astra yada leondan şaşmam bu iki araçta çok güzel görünümlü araçlar ben aracı şehir içinde kısa bi süre test ettim uzun yolda denmediğim için insanın başını çok fazla şişirip şirimediği konusunda bişey diyemem araca haksızlık etmek istemem ama malzeme kalitesi mükemmel renk siyahta oldumu duruşunu sen düşün artık ben bi şeyi sevmedim arka cam bana dar geldi acık ama o aracında öelliği o spor görünümlü yapılmış vites geçisleri süper zaten seatın ses yaltımı çok iyidir ben tolede denem sansım olmuştu uzun yolda o araç bile gayat iyiyid kaldı ki kullandığım araç 2000 model faladı sanırım
    evet zafer görüş açısı önde de arkada da biraz dar ben de farkettim ama alışınca sorun kalmaz galiba bu arada sagolasın dostum bir deneyenden yorum almak daha iyi oluyor

  2. #12

    Kullanıcı Bilgi Menüsü

    Standart

    hadi bakalım birader hayırlısı olsun umarım gönlüne göre içine sine sine olur allah kaza bela vermesin

  3. #13
    Users Awaiting Email

    Kullanıcı Bilgi Menüsü

    Standart

    Arkadaşlar 16 valf (subap)ve 8 valf arasındaki farkları kısaca açıklayayım.

    Kısaca başta motoru tanımak lazım içten yanmalı motorlarda(günümüzde taşıtlarda kullanılanlar) güç elde etmek için motor silindirlerinin içine yakıt-hava (benzinli motor) yada hava (dizel motor) sıkıştırılarak bir yardımcı ile ateşlenmesi sonucu bir yanma gerçekleşir(benzililerde ateşleme buji ile dizel araçlarda yakıt püskürten enjektör yardımı ile) ve yanma sonucu oluşan ısı enerjisi ve basınç piston-krank-volant yardımı ile hareket enerjisine çevrilir.

    Burada amaç silindirlerin içerisine nekadar çok hava(oksijen) alırsanız yanma daha kuvvetli olur ayrıca yanma odasını nekadar çabuk boşaltırsanız bir sonraki çevrimde daha kolay hava girişi elde edersiniz.

    Bu yakıt ve hava karışımını silindirin içerisine girmesine olanak veren parçalara valf denir(subap) yani kısaca örn.olarak giriş ve çıkış kapısı bir stadta ne kadar fazla olursa kısa zamanda okadar çok içeri giren çıkan fazla olur.Özetle Motorda Valf sayınız ne kadar fazla olursa okadar performansınız iyi ve yakıt tüketimi az olur. 8 valf ile 16 valf in farkı budur.

    Tabi bu anlattığım atmosferik basınçala çalışanlar için turbo motorlarda olay faklı olabiliyor.

    Çok teknik anlatmadım özellikle herkezin anlayacağı bir şekilde anlatmaya çalıştım yardımcı olabildiysem ne mutlu.
    saygılar.
    Konu Vakkus tarafından (09-05-2006 Saat 14:18 ) değiştirilmiştir.

  4. #14

    Kullanıcı Bilgi Menüsü

    Standart

    Bilgi için teşekkürler.

  5. #15

    Kullanıcı Bilgi Menüsü

    Standart

    teşekkürler

  6. #16

    Kullanıcı Bilgi Menüsü

    Standart

    Sayın Okinava kardeş senin hangisi içine siniyorsa sen onu al derim ancak o araba hakkında en sağlıklı bilgiyi kullanan birisinden alabilirsin şimdiden hayırlı olsun artık araba aldınya bişeyler ısmarlarsın.Saygılar

  7. #17

    Kullanıcı Bilgi Menüsü

    Standart

    Alıntı muzo Nickli Üyeden Alıntı
    Sayın Okinava kardeş senin hangisi içine siniyorsa sen onu al derim ancak o araba hakkında en sağlıklı bilgiyi kullanan birisinden alabilirsin şimdiden hayırlı olsun artık araba aldınya bişeyler ısmarlarsın.Saygılar
    ısmarlarım tabi dostum arabayı bir alayım seni ve diger arkadasları da alıp şöyle güzel biryerlere gideriz :occasion14:

  8. #18

    Kullanıcı Bilgi Menüsü

    Standart

    Alıntı vakkus Nickli Üyeden Alıntı
    Arkadaşlar 16 valf (subap)ve 8 valf arasındaki farkları kısaca açıklayayım.

    Kısaca başta motoru tanımak lazım içten yanmalı motorlarda(günümüzde taşıtlarda kullanılanlar) güç elde etmek için motor silindirlerinin içine yakıt-hava (benzinli motor) yada hava (dizel motor) sıkıştırılarak bir yardımcı ile ateşlenmesi sonucu bir yanma gerçekleşir(benzililerde ateşleme buji ile dizel araçlarda yakıt püskürten enjektör yardımı ile) ve yanma sonucu oluşan ısı enerjisi ve basınç piston-krank-volant yardımı ile hareket enerjisine çevrilir.

    Burada amaç silindirlerin içerisine nekadar çok hava(oksijen) alırsanız yanma daha kuvvetli olur ayrıca yanma odasını nekadar çabuk boşaltırsanız bir sonraki çevrimde daha kolay hava girişi elde edersiniz.

    Bu yakıt ve hava karışımını silindirin içerisine girmesine olanak veren parçalara valf denir(subap) yani kısaca örn.olarak giriş ve çıkış kapısı bir stadta ne kadar fazla olursa kısa zamanda okadar çok içeri giren çıkan fazla olur.Özetle Motorda Valf sayınız ne kadar fazla olursa okadar performansınız iyi ve yakıt tüketimi az olur. 8 valf ile 16 valf in farkı budur.

    Tabi bu anlattığım atmosferik basınçala çalışanlar için turbo motorlarda olay faklı olabiliyor.

    Çok teknik anlatmadım özellikle herkezin anlayacağı bir şekilde anlatmaya çalıştım yardımcı olabildiysem ne mutlu.
    saygılar.
    vakkus abi sen bu işlerde ustasın bana bu arabadan bahseder misin bu 8 valf olayı çok mu önemli ya da abi sen minik bi arastırma yapıp bana haber verebilir misin elbet senin tanıdıkların vardır

  9. #19
    Users Awaiting Email

    Kullanıcı Bilgi Menüsü

    Standart

    ablacım sen bu arabayı 0 mı alcaksın yoksa 2. elmi

  10. #20

    Kullanıcı Bilgi Menüsü

    Standart

    Alıntı Nakkus Nickli Üyeden Alıntı
    ablacım sen bu arabayı 0 mı alcaksın yoksa 2. elmi
    abla 0 alacam yarın test sürüşü yapacam vakkus abi anlar bu işlerden beklemedeyim ablacım

Sayfa 2/3 İlkİlk 123 SonSon

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an Bu Konuyu Gorunteleyen 1 Kullanıcı var. (0 Uye ve 1 Misafir)

Bu Konudaki Etiketler

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •