Türk Telekom, İngiliz marka değerleme şirketi Brand Finance’nın gerçekleştirdiği “Türkiye’nin En Değerli Markaları” araştırmasında geçen yılki başarısını 2010 yılında da sürdürerek ilk sırada yer aldı
Türkiye’nin öncü iletişim ve yakınsama teknolojileri grubu Türk Telekom, Capital Dergisi’nin İngiltere’nin önde gelen marka değerleme şirketi Brand Finance ile düzenlediği Türkiye’nin En Değerli Markaları araştırmasında, iki yıl üst üste Türkiye’nin en değerli markası olarak belirlendi.
Türk Telekom Türkiye’nin En Değerli Markaları araştırmasına ilk kez katıldığı 2009 yılında 1,592 milyar dolarlık marka değeri ile birinci olmuştu. Bu yıl araştırmada başarısını sürdürerek 1.692 milyar dolarlık marka değeriyle yine Türkiye'nin "En Değerli Markası" olarak konumunu korudu. Türk Telekom’un başarısında ses, veri, video ve içerik alanında katma değerli yakınsama ürün ve hizmetlerinin yanı sıra, sürekli marka yatırımları önemli rol üstlendi.
Türk Telekom son dönemde gerçekleştirdiği yatırımlar sonucunda değişimin ve yenilikçiliğin sembolü haline geldi. 2009’un ardından 2010 yılında ikinci kez Türkiye’nin En Değerli Markası unvanını alan Türk Telekom, geçtiğimiz iki yılda geliştirdiği stratejiler ve gerçekleştirdiği sürekli yatırımlar ile markasına değer katmakla kalmayıp aynı zamanda Türkiye'de değişimin ve yenilikçiliğin sembolü haline geldi.
Yakınsama ve iletişim alanında geliştirdiği teknolojiler, uluslararası data pazarında etkin bir oyuncu olma yönünde attığı bölgesel adımlar, sürdürülebilir sosyal sorumluluk projeleri, Türk Telekom markasını güçlendiren sürecin temel yapıtaşları oldu. Müşterilerinin ihtiyaçları doğrultusunda katma değerli ürün ve hizmetler geliştirmeye ve yatırım yapmaya devam eden Türk Telekom, önümüzdeki yıllarda da marka alanındaki bu başarısını sürdürmeyi hedefliyor.
Bu Linki Görmeniz İçin SupersatForuma Uye Olmanız Gerekmektedir.
Yer imleri