Konuya Etiketlenenler

Teþekkur Teþekkur:  0
Beðeni Beðeni:  0
5 sonuçtan 1 ile 5 arasý

Konu: Digiturk: Hata Kodu Ne zaman oluþur? Ne Yapmalý?

  1. #1

    Kullanýcý Bilgi Menüsü

    Standart Digiturk: Hata Kodu Ne zaman oluþur? Ne Yapmalý?

    Hata Kodu Ne zaman oluþur? Ne Yapmalý?

    E107-4 Kart ve kutu arasýnda secure pairing olmadýðý zaman Kutu ve kart eþleþtirilmeli
    E108-4 Kart son patch'i indirmemiþ Aktivasyon sýrasýnda kutu sinyal alýyorsa 15 dakika içinde düzelir, aktivasyonda gönderilen sinyali kaçýrdý ise kartýn patch almasý için 2 saate kadar beklemek gerekir.
    E16-4 "1- Kartta paket yetkisi yok
    2- Oynatmaya çalýþtýðý kaydýn yapýldýðý kanal þu an paketinde bulunmuyor." "1- Yetki göndermek gerek.
    2- Kaydý upgrade ederse izleyebilir"
    E18-4 "1- Müþterinin bulunduðu bölgeye yayýn açýk deðil
    2- OPPV programý satýnalmadý ise çýkar
    3- HD yetkisi yoksa HD kanallarda çýkar" " 1- Bölgesinde deðilse yapacak bir þey yok
    2-203'te görüyor ise maçý satýnalabilir
    3- HD kanallarý izlemek için DIGITURK Plus servisine üye olmalý"
    E30-4 "1- Kart 1 saatten fazla kutu dýþýnda kalmýþ, kutu 1 saatten fazla fiþi çekik kalmýþ
    2- 3. tunerde sinyal yok" "1- 30 saniye bekle çözülür
    2- Splitter arýzalý olabilir"
    E52 Sinyal 30 saniyeden uzun süre kesilirse görülür Baðlantýlar kontrol edilmeli, Sinyal seviyesi yükseltilmeli.
    E58 Sinyal 30 saniyeden uzun süre kesilirse görülür Baðlantýlar kontrol edilmeli, Sinyal seviyesi yükseltilmeli.
    E127-4 Kaydýn son kullanma tarihi geçmiþ Bir kaç gün içinde hard diskten silinecek.
    E04-4 Kart kutuya takýlý deðilken Kartý yerine takmak gerekir. Kart yerine oturmamýþ olabilir
    E05-4 Kart ters takýldýðýnda veya Irdeto harici kart takýldýðýnda Irdeto kartýný düzgün takmak gerekir
    E06-4 Kartla haberleþmede problem yaþandýðýnda Kartta arýza var, kartý deðiþtirmek lazým
    E100-2 Kart haberleþme problemi Kartý çýkarýp takýnca çözülmüyor ise kart deðiþimi yapýlmalý
    E101-29 PVR yetkisinde problem var DIGITURK Plus Servisi yetkisi ******* edilmeli.
    E102-29 PVR yetkisinde problem var DIGITURK Plus Servisi yetkisi ******* edilmeli.
    E103-29 Kayýt hatasý Kaydý durdurup tekrar baþlatmak lazým
    E104-29 Kayýt hatasý Kaydý durdurup tekrar baþlatmak lazým
    E106-9 Irdeto sisteminde þifrelenmemiþ kanal. Test kanallarda olabilir Digiturk kanalýna geçilmeli
    E112-37 Kanal kayda kapalý. Salon kanallarýnda olur Kanalýn kaydedilemeyeceði bilgisi verilmeli.
    E118-37 Kanal kayda kapalý ama zaman ötelemeye izin var. Salon kanallarýnda görülebilir. Kanalýn kaydedilemeyeceði bilgisi verilmeli.
    E124-4 Kart-kutu eþleþme hatasý Pair ******* çýkýlmalý
    E128-4 Kartta PVR yetkisi tanýmlý deðil DIGITURK Plus Servisi'ne üye olmalý, üye ise yetki ******* edilmeli
    E129-4 Kaydýn son kullanma tarihi geçmiþ Bir kaç gün içinde hard diskten silinecek.
    E130-4 Kanal kayda ve zaman ötelemeye kapalý Kanalýn kaydedilemeyeceði bilgisi verilmeli.
    E131-4 Kartta PVR Master *** yok Karta PVR MSK gönderilmeli
    E132-4 Kartta PVR yetkisi tanýmlý deðil DIGITURK Plus Servisi'ne üye olmalý, üye ise yetki ******* edilmeli
    E135-4 Kanal kayda kapalý Kanalýn kaydedilemeyeceði bilgisi verilmeli.
    E19-4 "1-O kanalý izlemeye yetkisi yok
    2- Kartý uzun süre takmadýðýnda görülebilir" "1- Yeniden yeki çýkýlabilir
    2- Bekleyince çözülür veya ******* çýkýlabilir"
    E20-4 Müþterinin bulunduðu bölgeye yayýn açýk deðil Bölgesinde deðilse yapacak bir þey yok
    E21-4 Müþterinin bulunduðu bölgeye yayýn açýk deðil Bölgesinde deðilse yapacak bir þey yok
    E27-12 IPPV kanalýna zap'lendiðinde kartta yer kalmadýysa oluþur Kart raporlatýlmalý aksi taksirde IPPV satýnlamaz.(OPPV alabilir)
    E28-12 Kredi bittikten sonra IPPV satýn almasý yapýlmak istenince Kredisi bitmiþ, kart raporlatýlmalý.(OPPV alabilir)
    E33-4 Kart veya kutunun kart okuyucusu arýzalý Kartý deðiþtirmek lazým, yine çözülmüyor ise kutu arýzalýdýr.
    E37 "Zap'lanan kanal numarasý mevcut deðil veya
    PAT'da bu Service ID mevcut deðil veya
    Transport Stream'de PAT yok" Tekrar kurulum yapmak lazým
    E38 Ýlgili kanalýn yayýný yok Kanalda yayýn baþlayýnca düzelir
    E39 Kanal baþka transpondera taþýndýðýnda olur Kanal kurulumu yapmak gerekir
    E40 Kutunun hafýzasý dolduðunda Kutunun fiþini çýkarýp 10 sn sonra tekrar takmak gerekir
    E42 Kanalda yaþ sýnýr var PIN kodunu girerek izleyebilir
    E44 Ýzlenen kanala ait EIT bulunamadýðýnda ve ayný zamanda Parental Rating deðeri maximum deðerde (unblocked) olduðunda oluþur Yayýn parametreleri ile ilgli problem MCR'a bilgi vermek gerekir.
    E49 LNB çok fazla akým çektiðinde oluþur YTS'ye haber verip baðlantý kontrol ettirilmeli.
    E53 IPPV satýn alýrken hatalý PIN girildiðinde oluþur Doðru PIN girilmeli


  2. #2

    Kullanýcý Bilgi Menüsü

    Standart

    Bi hatýrlatma. Bu kodlar Ýrdeto uyumlu cihazlar içindir.

  3. #3

    Kullanýcý Bilgi Menüsü

    Standart

    [B]tþkler...
    Konu Hikmet™ tarafýndan (11-02-2011 Saat 00:14 ) deðiþtirilmiþtir. Sebep: flood

  4. #4

    Kullanýcý Bilgi Menüsü

    Standart

    @ Bu Linki Görmeniz Ýçin SupersatForuma Uye Olmanýz Gerekmektedir. çok konulþarda mesaj tekrarý yapýyorsun lütfen dikkat ediniz

  5. #5

    Kullanýcý Bilgi Menüsü

    Standart

    Bizim cihaz fiþten çekilmediði halde E30-4 "1- Kart 1 saatten fazla kutu dýþýnda kalmýþ, kutu 1 saatten fazla fiþi çekik kalmýþ bu çýkýyor.

    Yazýda aynen þöyle

    E30-4 Kart doðrulama iþlemi baþladý. Sorun devam ederse lütfen müþteri hizmetlerini arayýnýz. 0212 473 73 73 Bu yazý nerdeyse 2 dakka duruyor ve yayýn açýlýyor.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Þu an Bu Konuyu Gorunteleyen 1 Kullanýcý var. (0 Uye ve 1 Misafir)

Bu Konudaki Etiketler

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajýnýzý Deðiþtirme Yetkiniz Yok
  •