REKLAM

Konuya Etiketlenenler

Teşekkur Teşekkur:  0
Beğeni Beğeni:  0
5 sonuçtan 1 ile 5 arası

Konu: Digiturk: Hata Kodu Ne zaman oluşur? Ne Yapmalı?

  1. #1

    Kullanıcı Bilgi Menüsü

    Standart Digiturk: Hata Kodu Ne zaman oluşur? Ne Yapmalı?

    Hata Kodu Ne zaman oluşur? Ne Yapmalı?

    E107-4 Kart ve kutu arasında secure pairing olmadığı zaman Kutu ve kart eşleştirilmeli
    E108-4 Kart son patch'i indirmemiş Aktivasyon sırasında kutu sinyal alıyorsa 15 dakika içinde düzelir, aktivasyonda gönderilen sinyali kaçırdı ise kartın patch alması için 2 saate kadar beklemek gerekir.
    E16-4 "1- Kartta paket yetkisi yok
    2- Oynatmaya çalıştığı kaydın yapıldığı kanal şu an paketinde bulunmuyor." "1- Yetki göndermek gerek.
    2- Kaydı upgrade ederse izleyebilir"
    E18-4 "1- Müşterinin bulunduğu bölgeye yayın açık değil
    2- OPPV programı satınalmadı ise çıkar
    3- HD yetkisi yoksa HD kanallarda çıkar" " 1- Bölgesinde değilse yapacak bir şey yok
    2-203'te görüyor ise maçı satınalabilir
    3- HD kanalları izlemek için DIGITURK Plus servisine üye olmalı"
    E30-4 "1- Kart 1 saatten fazla kutu dışında kalmış, kutu 1 saatten fazla fişi çekik kalmış
    2- 3. tunerde sinyal yok" "1- 30 saniye bekle çözülür
    2- Splitter arızalı olabilir"
    E52 Sinyal 30 saniyeden uzun süre kesilirse görülür Bağlantılar kontrol edilmeli, Sinyal seviyesi yükseltilmeli.
    E58 Sinyal 30 saniyeden uzun süre kesilirse görülür Bağlantılar kontrol edilmeli, Sinyal seviyesi yükseltilmeli.
    E127-4 Kaydın son kullanma tarihi geçmiş Bir kaç gün içinde hard diskten silinecek.
    E04-4 Kart kutuya takılı değilken Kartı yerine takmak gerekir. Kart yerine oturmamış olabilir
    E05-4 Kart ters takıldığında veya Irdeto harici kart takıldığında Irdeto kartını düzgün takmak gerekir
    E06-4 Kartla haberleşmede problem yaşandığında Kartta arıza var, kartı değiştirmek lazım
    E100-2 Kart haberleşme problemi Kartı çıkarıp takınca çözülmüyor ise kart değişimi yapılmalı
    E101-29 PVR yetkisinde problem var DIGITURK Plus Servisi yetkisi ******* edilmeli.
    E102-29 PVR yetkisinde problem var DIGITURK Plus Servisi yetkisi ******* edilmeli.
    E103-29 Kayıt hatası Kaydı durdurup tekrar başlatmak lazım
    E104-29 Kayıt hatası Kaydı durdurup tekrar başlatmak lazım
    E106-9 Irdeto sisteminde şifrelenmemiş kanal. Test kanallarda olabilir Digiturk kanalına geçilmeli
    E112-37 Kanal kayda kapalı. Salon kanallarında olur Kanalın kaydedilemeyeceği bilgisi verilmeli.
    E118-37 Kanal kayda kapalı ama zaman ötelemeye izin var. Salon kanallarında görülebilir. Kanalın kaydedilemeyeceği bilgisi verilmeli.
    E124-4 Kart-kutu eşleşme hatası Pair ******* çıkılmalı
    E128-4 Kartta PVR yetkisi tanımlı değil DIGITURK Plus Servisi'ne üye olmalı, üye ise yetki ******* edilmeli
    E129-4 Kaydın son kullanma tarihi geçmiş Bir kaç gün içinde hard diskten silinecek.
    E130-4 Kanal kayda ve zaman ötelemeye kapalı Kanalın kaydedilemeyeceği bilgisi verilmeli.
    E131-4 Kartta PVR Master *** yok Karta PVR MSK gönderilmeli
    E132-4 Kartta PVR yetkisi tanımlı değil DIGITURK Plus Servisi'ne üye olmalı, üye ise yetki ******* edilmeli
    E135-4 Kanal kayda kapalı Kanalın kaydedilemeyeceği bilgisi verilmeli.
    E19-4 "1-O kanalı izlemeye yetkisi yok
    2- Kartı uzun süre takmadığında görülebilir" "1- Yeniden yeki çıkılabilir
    2- Bekleyince çözülür veya ******* çıkılabilir"
    E20-4 Müşterinin bulunduğu bölgeye yayın açık değil Bölgesinde değilse yapacak bir şey yok
    E21-4 Müşterinin bulunduğu bölgeye yayın açık değil Bölgesinde değilse yapacak bir şey yok
    E27-12 IPPV kanalına zap'lendiğinde kartta yer kalmadıysa oluşur Kart raporlatılmalı aksi taksirde IPPV satınlamaz.(OPPV alabilir)
    E28-12 Kredi bittikten sonra IPPV satın alması yapılmak istenince Kredisi bitmiş, kart raporlatılmalı.(OPPV alabilir)
    E33-4 Kart veya kutunun kart okuyucusu arızalı Kartı değiştirmek lazım, yine çözülmüyor ise kutu arızalıdır.
    E37 "Zap'lanan kanal numarası mevcut değil veya
    PAT'da bu Service ID mevcut değil veya
    Transport Stream'de PAT yok" Tekrar kurulum yapmak lazım
    E38 İlgili kanalın yayını yok Kanalda yayın başlayınca düzelir
    E39 Kanal başka transpondera taşındığında olur Kanal kurulumu yapmak gerekir
    E40 Kutunun hafızası dolduğunda Kutunun fişini çıkarıp 10 sn sonra tekrar takmak gerekir
    E42 Kanalda yaş sınır var PIN kodunu girerek izleyebilir
    E44 İzlenen kanala ait EIT bulunamadığında ve aynı zamanda Parental Rating değeri maximum değerde (unblocked) olduğunda oluşur Yayın parametreleri ile ilgli problem MCR'a bilgi vermek gerekir.
    E49 LNB çok fazla akım çektiğinde oluşur YTS'ye haber verip bağlantı kontrol ettirilmeli.
    E53 IPPV satın alırken hatalı PIN girildiğinde oluşur Doğru PIN girilmeli


  2. #2

    Kullanıcı Bilgi Menüsü

    Standart

    Bi hatırlatma. Bu kodlar İrdeto uyumlu cihazlar içindir.

  3. #3

    Kullanıcı Bilgi Menüsü

    Standart

    [B]tşkler...
    Konu Hikmet™ tarafından (11-02-2011 Saat 00:14 ) değiştirilmiştir. Sebep: flood

  4. #4

    Kullanıcı Bilgi Menüsü

    Standart

    @ Bu Linki Görmeniz İçin SupersatForuma Uye Olmanız Gerekmektedir. çok konulşarda mesaj tekrarı yapıyorsun lütfen dikkat ediniz

  5. #5

    Kullanıcı Bilgi Menüsü

    Standart

    Bizim cihaz fişten çekilmediği halde E30-4 "1- Kart 1 saatten fazla kutu dışında kalmış, kutu 1 saatten fazla fişi çekik kalmış bu çıkıyor.

    Yazıda aynen şöyle

    E30-4 Kart doğrulama işlemi başladı. Sorun devam ederse lütfen müşteri hizmetlerini arayınız. 0212 473 73 73 Bu yazı nerdeyse 2 dakka duruyor ve yayın açılıyor.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an Bu Konuyu Gorunteleyen 1 Kullanıcı var. (0 Uye ve 1 Misafir)

Bu Konudaki Etiketler

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •