iyi geceler arkadaşlar derdime çare arıyorum faturalı olarak satın aldığım 3310 telefonum temmuz2006 tarihinde görüşmeye kapandı aldığım yer olan AYTEL e gittim.ama benden özür dileyip derdime çare arayacaklarına nerdeyse beni suçlu çıkaracaklardı.bende tüketici haklarına oradanda hakem heyetine gidip mağduriyetimi bir dilekçe ile anlattım ve hakem heyeti beni haklı bularak telefonumun klonlandığını söylediler fakat ne yazıkki bugüne kadar ne AYTEL nede NOKİA firması bana herhangi bir cevap veremedi. benim 3310 telefonum için değil sadece insanların salak yerine konmasına dayanamıyorum bana bu konuda yardımcı olacak bir arkadaşım olursa hem ben hemde benim gibi mağdur kişiler bilgileneceklerdir.şimdiden konuya ilgi gösterenlere teşekkür ederim.