Orijinalini görmek için tıklayınız : 7 günlük cayma hakkını uygulamayan kuruluş
uydu3405
01-10-2012, 22:46
Forumdaki arkadaşlar sizlere bilgi amaçlı yazıyorum herkes okusun duysun ki nasıl bir firma ile muhatapsınız anlayın
23.09.2012 de elimde bulunan 2 adet modüllü üyeliğimden şu anda aktif olanın süresini uzatma işlemini internetten yapıcaktım,
Ancak kullanmadığım modülümün on line işlemlerine girip onu uzatmışım
netten baktım sözleşmeye müşteri isterse hiç bir şart belirtmeden cayma hakkına sahiptir yazıyor bende sözleşmenin bu maddesine istinaden aradım
0850 266 0 266 yı temsilciye durumu anlattım tamam efendim aldım iptal talebinizi sizi arayıp iptal ederler dedi
3 gün oldu kimse aramadı ben defaatle aradım yok böyle hakkınız bize paşa paşa ödeme yapıcaksınız sonra iptal ediceksiniz dediler
sözleşmede üstelik bu maddeyi buyuk puntolarla yazmışlar
belirttim nafile dediler
güngören kaymakamlığı tüketici hakem heyetine gittim ayın 26.09.2012 de bana karşı tarafa yazı ile durumu bildir ve bize taahütle yolladığın kartı getir dilekçenle işleme koyalım dediler
01.10.2012 bugün ellerine ulaştı kart elime geçer geçmez tüm hazırlıklarımla beraber
1 adet tüketici hakem heyetine yazılmış dilekçe
internetten çıkarttığım d-smart sözleşmesi
d-smartta yazdığım dilekçe fotokopisi ve gelecek posta alındısı ile başvurucam
Bakalım el mi yaman ben mi yaman hesap zamanı geldi
Sonuna kadar devam edin. Bu Aydın Doğan'la iş olmaz. Banada zamanında Smile adsl geçin sınırsız interneti 24.50 tl den verelim ve istediğiniz zaman ttnet aboneliğinize dönebilirsiniz dediler. Bende ok dedim kargoyla gelen vekalet belgesini imzaladım geri yolladım. Sonra Smile adsl aboneliğim başladı ve aradan 7 gün sonra kargo ile sözleşme geldi o da nesi 2 yıl tahahüt ve birde 9 ay boyunca 24.90 tl sonrası 49 tl. Aradım MH dedim durum böyle bana dedikleri size yanlış bilgi verilmiş. Bende 7 günlük cayma hakkım varmış bugünde 7. günü iptal edin dedim onlarda sizi standart tahahütsüz pakete geçirelim demişlerdi bende ısrarla iptal edin dedim. Tamam dediler 3 gün içerisinde aranacaksınız dedi aradan 15 gün geçti ses yok. Şikayetvar.com'a yazdım derdimi aradılar iptal ettiler. Yani diyeceğim o ki D-Smart'la iş olmaz.
Saygılar....
hakkınızı sonuna kadar arayın..
kasınızda ki devlet olmadıkça saldırın. savunun kendinizi.
bir tek devlete söz gecmez.
hakkınızı sonuna kadar arayın..
kasınızda ki devlet olmadıkça saldırın. savunun kendinizi.
bir tek devlete söz gecmez.
İdare Mahkemeleri ve Anayasa Mahkemesi de devletin size yaptığı yanlışları düzeltir. Hem de kararı "TÜRK MİLLETİ ADINA" yazarak verirler. Allah'a şükür bu ifade değişmedi ve gerçek hukuk adamları hâlâ var.
bykomedi
02-10-2012, 08:15
Forumdaki arkadaşlar sizlere bilgi amaçlı yazıyorum herkes okusun duysun ki nasıl bir firma ile muhatapsınız anlayın
23.09.2012 de elimde bulunan 2 adet modüllü üyeliğimden şu anda aktif olanın süresini uzatma işlemini internetten yapıcaktım,
Ancak kullanmadığım modülümün on line işlemlerine girip onu uzatmışım
netten baktım sözleşmeye müşteri isterse hiç bir şart belirtmeden cayma hakkına sahiptir yazıyor bende sözleşmenin bu maddesine istinaden aradım
0850 266 0 266 yı temsilciye durumu anlattım tamam efendim aldım iptal talebinizi sizi arayıp iptal ederler dedi
3 gün oldu kimse aramadı ben defaatle aradım yok böyle hakkınız bize paşa paşa ödeme yapıcaksınız sonra iptal ediceksiniz dediler
sözleşmede üstelik bu maddeyi buyuk puntolarla yazmışlar
belirttim nafile dediler
güngören kaymakamlığı tüketici hakem heyetine gittim ayın 26.09.2012 de bana karşı tarafa yazı ile durumu bildir ve bize taahütle yolladığın kartı getir dilekçenle işleme koyalım dediler
01.10.2012 bugün ellerine ulaştı kart elime geçer geçmez tüm hazırlıklarımla beraber
1 adet tüketici hakem heyetine yazılmış dilekçe
internetten çıkarttığım d-smart sözleşmesi
d-smartta yazdığım dilekçe fotokopisi ve gelecek posta alındısı ile başvurucam
Bakalım el mi yaman ben mi yaman hesap zamanı geldi
Arkadaşım, benim okuduğum böyle olaylar çok! %80 i D-Smart la ilgili! Bana göre sen hiç durma devam et mücadeleni ver!
uydu3405
02-10-2012, 20:01
d-smart foruma bu konuyu açtırmıyorlar bile bana hemen siliyorlar bu kadar korkak bir forum orası hele digitürk ün forumuna bakın adamlar her türlü şikayetlerini açıkca yazabiliyorlar
Mehmet Kaynaklı
03-10-2012, 12:00
kimse d smarttan memnun değil
uydu3405
03-10-2012, 22:49
şimdi platformların forumlarına bakın birinde dilediğince şikayet yazılmış ama silinmemiş diğerinde hiç bu tür yazılar yok sanıyorlar ki bu forumu görenler çok memnun burada hiç şikayet yok hemen abone olalım çok yanlıyorlar artık her yer haber her habere anında ulaşabiliyoruz ama bilmeyenleri kandırsak kârdır mantığı güden firma
uydu3405
05-10-2012, 19:36
Forumdaki sayın arkadaşlar ilk mesajımda el mi yaman benmi yaman cümlesi sonuçlanmıştır.
D-smart temsilcisi bugün aradı ve hiç zorluk çıkarmadan yaptığınız işlemi iptal etmek istiyormuşsunuz bende ediyorum yardımcı olabileceğim başka bir konu var mı ? diye sordu sonuç BEN KAZANDIM
Forumdaki sayın arkadaşlar ilk mesajımda el mi yaman benmi yaman cümlesi sonuçlanmıştır.
D-smart temsilcisi bugün aradı ve hiç zorluk çıkarmadan yaptığınız işlemi iptal etmek istiyormuşsunuz bende ediyorum yardımcı olabileceğim başka bir konu var mı ? diye sordu sonuç BEN KAZANDIM
Ne mutlu size. Ama D-Smart ve D-Smart Net ile çalışılmaz.
uydu3405
06-10-2012, 22:32
Aslında şu yolu izleseler daha çok üye toplarlar
1-Müşteri hizmetleri yetkilileri çözüme odaklı olmalı asla müşteriye nasıl davranmak istiyorsanız öyle davranın bizene dememeliler
2-Sözleşmede yazan kurallar asla zora koşulmamalı eğer sözleşme şartları müşteriyi haklı çıkarıyorsa bu şekilde anında davranmalılar
Ben D_SMART la devam edicem ama uygun bir fiyat teklif ederlerse
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.