PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Müşteri Hizmetleri Rezaleti



zeusKSK
28-11-2008, 12:11
yıllardır sahibi olduğum,sadece ekonomik kriz var diye harcamalarımı kontrol altına almak için kontörlü sisteme 26-11-2008 (2 gün önce) geçirdiğim 2 tane faturalı hattım var.
birisi 532 li ve yıllardır bütün müşterilerimde olan,birde 533 lü geçici olarak kapalıydı kullanmıyordum.
beyefendi 1 saat içinde kontör yükleyin sorunsuzca geçiceksiniz dediler ve dedikleri gibide 250 kontör yükleyerek kullanmaya başladım.
ertesi gün yani dün öğlene kadar hiç telefonum çalmayınca şaşırdım.ne oldu bu müşterilere star'ın atv nin frekansını bile soran yok diye güldüm kendi kendime.sonra bir yeri aramam gerekince bir baktımki telefonum arama yapmıyor.diğer avea numaramdan 532 li numaramı arayınca telefonumun geçici olarak servis dışı olduğu mesajını duyunca kan beynime sıçradı.
4440532 müşteri hizmetlerini aradım ve ne deseler beğenirsiniz :) hattınız açık gözüküyor beyefendi dediler.
bende arkadaşım elinizin altında telefon varsa lütfen ararmısınız veya mail adresiniz varsa online işlem merkezinden hattımın kapalı olduğuna dair ekran görüntüsünü size yollayabilirim dedim.
sözü fazla uzatmayayım telefonumun neden kapalı olduğunu aradan 1.5 gün geçmeme rağmen ne ben biliyorum nede onlar biliyor,kontörlü sisteme geçtiğime geçiceğime pişman oldum.
o sinirle avea ya taşıyayım dedim numaramı onlarda aktif olmayan numaralar taşınamaz dediler.
sektörün lideri ve en çok abonesi bulunan operatörü benzeri bir teknik desteği 24 ile 48 saat arasında verebilirmiş.
ödenmemiş borcum yok,237 kontörüm var ve telefonum servis dışı ve neden olduğunu lider operatör dahi bilemiyor.
ya ben bir dağ başında kalsaydım acilen birilerine ulaşmam gerekseydi,o zaman ne yapardım?
diğer 533 lü numaram ise sorunsuz çalışmakta.
velhasıl numaram açılır açılmaz numaramı avea ya taşıyacağım.
onların müşteri hizmetlerinde hangi saatte kimi ne kadar aradığınıza kadar bilgi alabiliyorsunuz,bunlarda ise kimsenin kimseden haberi yok.
Hepinize hayırlı Cumalar...

cenk35cenk
28-11-2008, 14:16
ben çok önce turkcell kullanıyordum ve halen çoğu kişi turkcellin daha iyi hizmet verdiğini düşünüyor ama avea da artık çok iyi yıllardır avea kullanıyorum hiçbir sorun çıkmadı ve çok memnunum

zeusKSK
28-11-2008, 14:29
kullanırken hepsi aynı aslında ama bir sorun olduğunda artık umursamıyorlar,ve telefonum hala kapalı ve hala neden kapalı inanın aklım almıyor.çağrı merkezindeki arkadaşlar bile haklısınız size diyecek hiç bir sözümüz yok diyorlar.
24 ile 48 saat arasında sorunumla ilgilenicekler sağolsunlar.lütuf edicekler.
benim hattımın servis dışı olduğunu bile ekrandan göremeyen bir operatörle işim olmaz artık.

wtwt99
28-11-2008, 15:25
8090 yaptınmı

simeda
28-11-2008, 16:01
telefonun kapanmış olmasın.aşağıdak linkden tlf.imei numarasın sorgulasana.
Only the registered members can see the link

mehmet07
28-11-2008, 19:45
bende hem avea faturalı emte türkcell faturalı var kullanıyorum sorun yok türkcellin baz istasyonları daha iyi

aliharbiye
28-11-2008, 21:10
arkadaşlar hangi hat iyiki hepside berbat ewet tek kelimeyle berbat 15 saniyede bir kontür müşteri hizmetlerini arayacaksın sonrada karşıdan sesinizi alamıyorum lütfen falanca falanca müşteri hizmetlerini arayınız diyecek sırf sizden kontür yemeleri için söylecek o kadar şey varki saymakla bitmez hakkımı kuruşu kuruşuna helal etmiyorum bizden kontür parası yerine aldıkları paraları harcamaları için inşallah hayatları yetmez umarım kursaklarında kalır ben vodafon hattı kullanıyorum geçen bayramda hediye olarak bir içecek markadan kontür hediyesi tuzağı yaptılar kampanyadan biriktirdiğim 110 kontürler tahmin edin nasıl görüşebilirim sadece vodafon hattıyla oda nasıl olacak telefonumdaki bütün kontürler bittikten sonra ancak vodafonla görüşürsem o kazandığım kontürleri kullanabiliyormuşum eeee bir sürü turkceelli arkadaşım var onlara nasıl ulaşacam onlar içinde kontür yükleyecekmişim vodafon müşteri hizmetlerine dedimki kardeş peki o zaman ben kontür yüklersem ve tükcell kullanan bir arkadaşı ararsam parayla yüklediğim kontürlerden gidecek dedim dimi oda ewet deim burya kadar herşey normal peki vodafon kullanan bir arkadaşı arayacağım zaman hangi kontürden eksilecek hediye olarak kazandığım kontürlerdenmi yoksa parayla yüklediğim kontürlerdenmi gidecek diye sordum oda direk parayla yüklenenden gidecek dedi hadiii buyrun şimdi varya şeytan diyorki ağzına geleni söyle allahta boşver diyor ya siz benim yerimde olsaydınız ne yapardınız muhakkak benim gibi bu tuzağa düşen sayısız insan var ayıp ewet kocaman bir ayıp yuuuh yazıklar olsun sağlıcakla kalın.

candostumisuzu
29-11-2008, 00:43
hattım kapalı demişsin onlar açık demiş. avea ya taşıyalım demişsin hattınız kapalı demişler. tamamen ......... başka bişey değil.

aliharbiye
29-11-2008, 12:27
hattım kapalı demişsin onlar açık demiş. avea ya taşıyalım demişsin hattınız kapalı demişler. tamamen ....... başka bişey değil.
:8[1]: :8[1]: :8[1]: :8[1]: :45: :45: :45: :45: :present: :present: :present: Kardeş sen varya harika biii güldüm bi güldüm hiç sorma iiiii tespit yapmışsın.....

zeusKSK
29-11-2008, 17:27
Arkadaşlar 2.5 gün oldu numaram hala kapalı,hala neden kapalı ses seda yok,haaa bu firma 3G ihalesini aldı ha hayırlısı olsun bu arada...

zeusKSK
29-11-2008, 17:29
telefonun kapanmış olmasın.aşağıdak linkden tlf.imei numarasın sorgulasana.
Only the registered members can see the link
Aylardır kullandığım makina ilgisi olduğunu sanmıyorum hattım servis dışı benim.

sakarxa
30-11-2008, 14:21
ben avea kullanıyordum ama müşteri hizmetleri rezaleti ara ara sürekli meşgul hat düşüyor açtıkları zaman bekleme süresi 15 dakkanın altına düşmesi çk zor

zeusKSK
30-11-2008, 15:08
Bugün açtılar numaramı lütfettiler ama,237 kontörüm uçmuş ağzımı bile açmıycam yarın ilk iş doğru avea bayisine gitmek olacak.şaka gibi yaşadıklarım ya adamlar açıp bir telefon ne özür dilediler nede yazdığım maillere cevap verdiler.siz 15 dakika beklemeyi rezalet saymışsınız ama ben 2 kez sorunun giderilmesi için telefon açtım,2 kez mail attım bana sorun hakkında ne bilgi verdiler nede cevaplama nezaketinde bulundular.
kontörümü yedikleri gibi birde kontör dönemini bile silmişler 2 gün daha kontör yüklemesem gene hattım kapanacakmış,hemen gittim 100 kontör aldım yarında gideyim hattımı taşıyayım...

akoluk01
30-11-2008, 20:11
hayret yaw senin 237 kontörün uçmuşs oralı değilsin benim 5 kontörüm kaybolsa ararım müşetri hizmetlerini anında isterim onlarda gönderir hatayı kendiler yapmış ise ödemek zorundalar bu arada ara sen 4440535 i kontörünü iste vermez iseniz tüketici haklarına müracaat edecğim de,artı o kontör nereye harcandı öğrenmek istiyorum de bakim ne diicekler...

scob
01-12-2008, 15:42
Bugün açtılar numaramı lütfettiler ama,237 kontörüm uçmuş ağzımı bile açmıycam yarın ilk iş doğru avea bayisine gitmek olacak.şaka gibi yaşadıklarım ya adamlar açıp bir telefon ne özür dilediler nede yazdığım maillere cevap verdiler.siz 15 dakika beklemeyi rezalet saymışsınız ama ben 2 kez sorunun giderilmesi için telefon açtım,2 kez mail attım bana sorun hakkında ne bilgi verdiler nede cevaplama nezaketinde bulundular.
kontörümü yedikleri gibi birde kontör dönemini bile silmişler 2 gün daha kontör yüklemesem gene hattım kapanacakmış,hemen gittim 100 kontör aldım yarında gideyim hattımı taşıyayım...

arkadaşım bir turkcell abone merkezine veya extra ya giderek oralarda olan müşteri temsilcisiyle bu durumu görüşün.özellikle 237 kontörü ve aktif kullanım süresiyle ilgili problemi iletin sorununuzu muhakkak çözeceklerdir.

zeusKSK
03-12-2008, 13:46
arkadaşım bir turkcell abone merkezine veya extra ya giderek oralarda olan müşteri temsilcisiyle bu durumu görüşün.özellikle 237 kontörü ve aktif kullanım süresiyle ilgili problemi iletin sorununuzu muhakkak çözeceklerdir.
Selam beyler yine ben :)
bugün itibariyle 533 lü numaramıda servisdışı yapmışlar.nooldu naber? :)
siz bırakın 237 kontörü ya benim durup durup numaralarımı kapatmaya başladılar.aradım müşteri hizmetlerini hemde bu sefer küfürlü konuştum artık kendime hiç yakıştıramasamda madem dedim hizmet kalitesi kontrolü kapsamında kayıt altında konuşmam ağzıma ne gelirse söyledim.gene arıza formu oluşturdular gene o kahrolası 48 saatlik prosedür başladı.gene mağdurum ve pazartesi günü 100 kontör daha yüklenen hattıma bakın göreceksiniz gene yazıcam buraya onunda kontörünü silecekler.
ayın 26 sında 100 kontör yükleyerek kullanmaya başladığım,pazarteside bir 100 kontör yükleyerek(100 den fazla kontör var sonuçta toplam olarak) kullanmaya devam ettiğim numaram yine sebepsiz yere kapalı.
arkadaşlar dedim siz bu faturalı hattan kontörlüye geçiş işini beceremeyecekseniz söylesenize bana dedim gideyim başka operatöre dedim.
ben her hafta acaba gene numaram servis dışı kalır korkusumu taşıyacağım dedim.
yok böyle bir şey ya ALLAH ALLAH ya kafayı yedirtcekler insana ya.yemin ederim zorlarına gitti 9 yıla yakındır güzel bir otomobil parası verdim çünkü iş icabı hiç elimizden düşürmedik çünkü,2 ay önce 60 ytl gelen faturam geöen ay 214 lira oldu.bende artık ödemelerimi kontrol altında tutayım en azından kendimi biraz frenliyeyim istemiştim ama yok anlaşıldıki yollar bu sefer kesin ayrılacak,bu adamlar beni kafaya taktılar bende bari gideyim 532 yi kesmeden gene numara taşınabilirliği uygulamasından yararlanayım.avea kontörlü hattım zaten var ve çok memnunum onuda avea tek fiyat tarifesi yapayım anlaşılan ben af ettikçe bunlar benimle kafalarına göre oynayacaklar.
hepinize hayırlı günler diliyorum...

zeusKSK
06-12-2008, 21:33
telefonum hala servis dışı....

zeusKSK
07-12-2008, 13:01
Ayın 15 inden sonra işleme alıcaklarmış hattımdaki arızayı,yani 12 gün boyunca 5 kuruş borcu olmayan içinde 61 kontörü bulunan 533 lü numaramı kapalı tutucaklar.biraz evvel müşteri hizmetlerindeki bayanla tartıştım.ayın 12 sinde cuma günü turkcell extralarınız çalışıcak dedim,ben o gün yeni bir hat alsam siz o gün açmazsanız sizden kimse alışveriş yapmaz dedim,haklısınız dediler.ama arızayı 12 gün bekletiyorsunuz 5 yıllık müşterinizi dedim.
Bu yazıyı yazar yazmaz bilgisayarımı kapatıp daha önceden kapanan şimdi açık durumdaki 532 linumaramı ve kardeşimin kullandığı 535 li numarayı acilen aveaya taşımaya gidiyorum.
YAZIKLAR OLSUN TURKCELL diyorum ve artık bana bedavada hizmet verseniz sizinle işim olmaz diyorum.işi gücü bırakıp arefe günü bile olsa doğru avea bayisine gidiyorum.hepiniz okuyunda ibret alın...