Vakkus
13-05-2006, 15:30
Hepimiz, silindirlerdeki yanmanın, yanma odasında hava ve yakıtı karıştırarak elde edildiğini biliriz. Bir motorda yanma sonucundan sonra pistonları aşağı iten yakıtı yakarak çalışır. Beygirgücü daha çok artırmayı kim istemez? Buda daha çok yakıtı yakmak ve bundan dolayı oluşan daha çok kuvvetle pistonları aşağı itecek gücü elde etmekle olur. Bu, bizim, neye ihtiyaç duyduğumuzu biraz açıklıyor, daha çok yanma oluşturmak, motordan yüksek güç sağlamak, ama o, fazla oksijen olmadan bu gücü oluşturmak imkansız olacak.Hepimiz kimya ve fizik derslerinden , yakıtı yakmak için oksijene ihtiyaç duyduğumuzu hatırlarız. Diazot monoksit sistemleri,motorun normal olarak, yapabildiğinden daha çok yakıt yakmak için bir motora gönderilerek ekstra beygirgücünün oluşmasını sağlar.
Only the registered members can see the link (Only the registered members can see the link)Only the registered members can see the link (Only the registered members can see the link)
Nitrous Oxide normalde bizim nefes aldığımız havadır.
20.947% oksijen 78.08% nitrogen(azot) ve 1% diğer gazlar.Diazot monoksit sistemlerde tek vark oksijen miktarının biraz fazla olmasıdır %36.35 renksiz ve kokusuz bir gazdır.
Bu sistemler temel olarak iki şekilde araçlara monte edilir.
Kuru tip olarak
Only the registered members can see the link (Only the registered members can see the link)
Islak Tip olarak(yaş)
Only the registered members can see the link (Only the registered members can see the link)
Bir de ekstra olarak port sistemi yeni çıktı
Only the registered members can see the link (Only the registered members can see the link)
Only the registered members can see the link (Only the registered members can see the link)Only the registered members can see the link (Only the registered members can see the link)
Nitrous Oxide normalde bizim nefes aldığımız havadır.
20.947% oksijen 78.08% nitrogen(azot) ve 1% diğer gazlar.Diazot monoksit sistemlerde tek vark oksijen miktarının biraz fazla olmasıdır %36.35 renksiz ve kokusuz bir gazdır.
Bu sistemler temel olarak iki şekilde araçlara monte edilir.
Kuru tip olarak
Only the registered members can see the link (Only the registered members can see the link)
Islak Tip olarak(yaş)
Only the registered members can see the link (Only the registered members can see the link)
Bir de ekstra olarak port sistemi yeni çıktı
Only the registered members can see the link (Only the registered members can see the link)